- Żołnierze Kosmosu http://www.zolnierze-kosmosu.pun.pl/index.php - Kancelaria http://www.zolnierze-kosmosu.pun.pl/viewforum.php?id=14 - Lokalizacja http://www.zolnierze-kosmosu.pun.pl/viewtopic.php?id=21 |
artdrako - 2008-11-12 23:17:43 |
Jak wiadomo jest początek gry i możliwości w niesieniu pomocy są dosyć mikre jak nie żadne,co w późniejszej grze powinno się zmienić i tu pozostaje kwestia lokalizacji i odległości z nimi związanymi.Trzeba po pierwsze udostępnić możliwość podglądu gdzie kto jest a co najważniejszy trzeba jakoś podzielić członków na dany sektor.Ja na przykład jestem na 01 Braciszek tez ale reszta to nie wiadoma. Dobrze by było aby do rangi gracza sojuszu był dopisek np: żołnierz kosmosu s1,wtedy wiadomo ze ten gracz jest na 01,później można wybrać dowódce każdego sektora który zarządzał by pomocą i atakami.i tyle..... |
piecisz - 2008-11-12 23:50:21 |
prawie wsyscy sa na 1, chyba tylko dwoch zolnierzy jest na 2. |
artdrako - 2008-11-13 00:44:37 |
Zastanawiam się czemu ma służyć okres próbny na uni która dopiero raczkuje,po co tajemnica z lokalizacja, na wojnę SvS nie ma co liczyć,jeśli ktoś przekroczył próg 10 pkt to raczej na pewno będzie grał lepiej czy gorzej ale zawsze,ale nie oto chodzi nie rozwiązuje to spraw organizacyjnych jak wcześniej pisałem każdy sektor powinien mieć własnego dowódce i dyplomatę oni zajmowali się atakami, ochroną i rekrutacja itd....szczególy zostawiam na kiedy indziej nie chce mi się już pisać,ech |
piecisz - 2008-11-13 22:21:46 |
CZemu służy okres probny ? |
artdrako - 2008-11-14 01:35:22 |
Ech, znowu mam pisać ja nie piśmienny analfabeta wiece ile trudu to mnie kosztuje ale od czego jest Word ,dobra postaram się po króćce rozwinąć pomysł, tak jest to zaczerpnięte z innych uni czegoś takiego w innych sojuszach jest brak. Siła sojuszu polega na ilości graczy i ich jakości czym więcej aktywnych graczy tym większe możliwości ma sojusz do prowadzenia wojny itd… założenie było takie na każdy sektor delegujemy jakiegoś gracza jako dyplomatę on nim zarządza ,ocenia i rekrutuje graczy ,przez co sojusz się rozrasta ,później typujemy dowódcę danego sektora, dowódca z tworzy z graczy zbrojne ramie itd. Mam nadziej ze na razie wystarczy, chyba można załapać cały zmysł. Na początek uni3 trzeba rekrutować jak najwięcej graczy i kontrolować ich postępy jeśli gracz jest mało aktywny wtedy aut . I to musza kontrolować przyszli dowódcy lub dyplomaci danego sektora chyba ze chcesz to robić wszystko sam. Acha ja odpadam z przedbiegach jestem tak leniwą osoba ze nawet pisać mi się nie chce . |